Wednesday

Hej! Den här onsdagen har varit en av dem bästa faktiskt. Skolan var i och för sig inte så speciellt rolig, men med sköna raster och dans som sista lektion gick det bra. Efter skolan cyklade jag och Dina hem till henne och fixade en liten picnik som vi sedan tog på pakethållaren ner till stranden. Det var rätt mycket folk nere på stranden, men alla typ gick när kom så det var skönt! Vi åt först lite maränger, sockriga jordgubbar, riskakor och drack saft innan vi sprang ner i vattnet. Det är andra gången jag badar för i år, och den här gången var det faktiskt mycket varmare + att vi badade ganska många gånger! Kameran följde med såklart, och därför har vi fotat en del, men det kommer upp lite senare.

Just nu sitter jag och Dina ute på deras terass och har precis ätit en skål glass som nästan smälte av solen, det är ju ett tecken på att det är sommar nu! Klockan sex ska vi iallafall till hallen och ha genrep tillsammans med ET som också ska tävla USM i helgen. Den slutar klockan åtta och när jag kommer hem måste jag packa och plugga, men tidinställer något inlägg som kommer upp under kvällen. Hoppas att ni njuter av vädret och får en fortsatt trevligt onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0