Som en lördag ska spenderas


Hej! Imorse vid elva tiden tog jag som sagt bussen och träffade Lova, vi köpte lite godis (eller lite och lite..) och sen hem igen. Vi började direkt med att steka pannkakor, ta fram festisar, glass och sylt, choklad, filtar och allt till våran lilla picknik vi skulle ha i trädgården, men precis när vi plockat ut lite av maten så kommer typ fem getingar och vi förflyttade oss lite längre ner, men då var det samma sak där så det slutade med att vi satt i deras baklucka på bilen, men det var mysigt ändå! Sen fortsatte vi dagen med massor av skratt, godis och fotografering. I enkla ord; en helt otroligt bra lördag. ♥

Fick skjuts hem och direkt så slog jag på ett avsnitt av GG. Sen kände jag lukten av grillat, och middagen blev då grillat lyxigt kött med någon potatis som var formad som en cupcake, sjukt gott var det! Nu ska jag gå ner till soffan och där tvingar jag pappa och Dogge att se på film istället för hockey. Imorgon reser pappa bort igen, så nu ska jag tillbringa hela kvällen med honom och mysa tills jag spricker. Hoppas att allt är bra med er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0