Thursday



Hej! Jag har haft en väldigt bra torsdag! Efter skolan som var hur soft som helst lånade jag och Tilde våra killkompisars longboards och körde i rampen innan vi drog hem till henne. Vi tog ut filtar, juice och ballerina kakor och satt och snackade en liten stund. Sen spelade vi in ett skolarbete med hennes kamera som blev lite misslyckat, men det blev nog lite roligt ibland och vi ska redovisa det imorgon. Vid ungefär halv fem tiden skjutsade Tilde mig på hennes cykel till skolan och där var det dagen då alla i skolan har massor av aktiviteter, sumobrottning, korv och fika och massor av mer, men tyvärr så var det riktigt tråkigt den här gången :( Jag kom därför hem redan vid halv sex och har bara tagit det lugnt sen dess och det ska jag fortsätta med hela kvällen. Har ni haft en bra dag?
Kommentarer
Postat av: Hedvig

När ska du svara på frågestunden om ditt brutna ben? :D

2012-05-11 @ 16:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0