Svar på kommentar

Just nu ligger jag i sängen och håller på med mobilen vilket jag typ alltid gör på kvällen, haha! Jag tänkte iallafall svara på en kommentar jag fick för någon dag sen; Jag och Lova har tyvärr haft ett bråk och det var det som påverkade min uppdatering lite eftersom att jag var otroligt ledsen och besviken, men mer detaljer vill jag inte gå in på. Det ni ska få veta är att det är helt löst nu, och vi är vänner igen ♥ Åh, jag hatar verkligen att bråka med kompisar, men det löser ju sig oftast som tur är.. Och det där med The Challenge; Jag ska faktiskt träffa Lova imorgon, och då ska jag försöka komma ihåg att fråga henne om vi kan göra en video, men då måste ni ge fler förslag och det kan ni göra i kommentarsfältet i det här inlägget! Men nu ska jag snart sova.. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0