Sunday



Hej!
Jag ska precis åka iväg till hallen efter en skön morgon hemma med frukost framför tvn och sånt där. Jag
har ingen vanlig träning idag, utan mina USM-tjejer ska tävla i fristående idag och därför ska de träna i en stor hall innan det. Jag följer med som en del av laget eftersom att jag egentligen skulle varit med på alla tävlingar som varit och som kommer, men mitt ben förstör allt. Efter tävlingen så skulle vi hem till Lovisa, och typ kolla på filmen på deras fristående och prata om poängen dem fick. Så ni märker ju att jag kommer vara borta hela dagen, men för att kompensera min dåliga uppdatering har jag tidinställt tre inlägg som kommer upp medan jag är borta och sen tror jag att vi hörs senare ikväll! Ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Linn

Hej filippa! Jag har en lite fråga!

Vart har du köpt dom dära byxorna??

Det skulle vara bra om du kunde svara i ett inlägg!

Kram linn!

2012-05-13 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0