Summer will always be the best

Idag är det den 14 maj och det betyder att det är en månad kvar tills vi får sommarlov, det är ju skolavslutning den 14 juni. Jag kan nästan inte vänta mer, längtar så otroligt mycket! Jag ska göra hur mycket saker som helst, det blir massor av "resor" för mig, inom Sverige och utomlands, för vem vill vara hemma i Stockholm hela sommaren? Ni får veta mer om mina sommarplaner någon annan gång.. Om allt blir som planerat blir det perfekt. Jag ska njuta av varenda sekund, och bara låta livet leka! Jag tror att sommaren 2012 kommer bli en av dem bästa i mitt liv, det ska bli en sommar som jag minns tills jag inte lever längre ♥

Bild från weheartit.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0