Som en sommarkväll

Just nu befinner jag mig i sängen i pyjamas och ska snart sova eftersom att jag ska upp lite extra tidigt imorgon.. Jag har haft en sjukt härlig kväll! Egentligen skulle vi åka ut med båten ju, men pappa kom inte hem förrän klockan sex så därför fick det bli en annan gång. Istället så åt vi kycklingklubba med potatissallad ute på terassen och sen drog vi ner till stranden. Jag träffade Tilde där, och vi badade massor faktiskt, det var så skönt! Vi hade även "krig", och det första var när vi tog av varandra våra bikinis så det slutade typ med att vi stod där utan underdel och sen kastade vi massor av äcklig lera på varandra, haha! Kom hem vid åtta och då duschade jag, packade, åt kvällsfika och bara tog det lugnt. Men nu måste jag faktiskt sova, det kommer upp ett inlägg imorgon med lite info om USM och sen kommer det tidinställda som jag suttit med i veckan. Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0