Skype innan träning


Godmorgon ♥ Jag vaknade redan vid åtta idag, och har ätit frukost, klätt på mig träningskläder och skypar just nu med Tilde vilket jag gjort i lite mer än en timme. Snart ska jag borsta tänderna och sätta upp håret i en toffs innan jag ska åka till träningen. Där blir det styrka och filmning för mig, jag är en person som verkligen inte gillar att köra styrka men vad gör man inte för sitt ben och träningen i fortsättningen? Jag kanske ska vara med Tilde efter träningen, men vi får se hur det blir med det, annars åker jag hem till mamma för nu blir det hennes vecka. Tidinställer ett inlägg medan jag är på träningen.. Ha en bra söndag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0