Så bra dem är



Just nu sitter jag i soffan och tittar på Mästarnas mästare och äter en risifrutti som lite gott kvällsmål såhär på kvällskvisten! Jag är riktigt trött efter den här söndagen.. Jag kom till hallen runt elva och filmade dem när de tränade fristående om och om igen, och sen åkte vi till tävlingen typ två timmar senare. Jag var tvungen att defilera helt själv för mitt lag, och dessutom först av alla lag men som tur var så gick det bra med det! Det gick även hur bra som helst för tjejerna, de är så sjukt duktiga! Efter tävlingen åkte vi som sagt hem till en tjej i min grupp och där åt vi mellis, hoppade studsmatta, pratade om tävlingen och jag råkade göra sönder en gunga tillsammans med Wilma och Fanny, det var så pinsamt! Kom hem vid fem och har bara tagit det lugnt sen dess.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0