Onsdag

Hej! Kom precis hem från skolan och tänkte sätta mig på balkongen i shorts och linne och plugga en liten stund. Jag har faktiskt haft en skön dag i skolan efter den långa helgen! Vi hade lite blandade ämnen, lasange till lunch och på sista lektionen som var musik dansade vi på skolgården eftersom att vi tränar till skolavslutningen. Tror det kan bli en riktigt bra dans! På vägen hem svängde jag in i affären tillsammans med några kompisar och köpte slush, otroligt gott i det här vädret efter en dag vid skolbänken! Men nu ska jag ut på balkongen, hörs sen!

Ser ni på sista bilden att jag går utan kryckor? Jag kunde släppa dem idag, och har inte fått tanken av att sakna dem. Det gör fortfarande ont i benet, men det är sjukt skönt att inte behöva gå med kryckor!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0