Olika frågar

SVAR: Jo, det kanske jag kan.. Visar min favorit isåfall.

SVAR: När jag och Lova var med varandra så sa jag att vi kunde göra ett av era förslag, men hon tyckte det var för pinsamt men det är ju det som är grejen, eller hur? Så fråga henne istället.

SVAR: Jag köpte inte dem själv, utan jag fick dem utav min kompis Julia eftersom att dem var för små för henne. Men jag kan fråga henne. Kram!

SVAR: Har spelat in den hemma hos Tilde, ska bara få den först.. :)

SVAR: Hej! Jag förstår inte riktigt hur du menar, men om man vill ha spegelvänt så dubbelklickar du på bilden och då kommer det upp en symbol där man ser att den ska vändas. Hoppas du förstår vad jag menar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0