Nu är det långhelg


Hur befriande som helst med långhelg nu! Jag är ledsen att jag uppdaterar så sent på kvällen, men har inte haft tid och det är ju bättre att jag bloggar någon gång under dagen istället för inget alls. Idag var jag först i skolan och efter skolan satt jag på trappan vid skolan med en dubbel nougat och väntade på pappa som skulle skjutsa mig till Lova. När jag kom hit åt vi lite mellis, spelade in videos där vi sjöng, försökte spela in lite andra roliga videos, åt ett helt paket med pringels, skrattade och sånt där innan vi åt middag.

Efter middagen så satt vi ute på terassen med en glass och pratade i telefon med Oscar. Vi bestämde sedan att vi skulle komma ner till en brygga och grilla marshmellows, så vi drog på oss mjukiskläder och tog sparkcyklarna. Men sen blev det pinsamt eftersom att vi inte kände hans "gäng" så vi gick hem till han och där blev det godis och tv. Kom hem för en halvtimme sen, och nu ska vi sätta på en film eller något i sängen för att sedan sova då vi ska upp klockan åtta för träning. Jag ska alltså sova över här efter en otroligt mysig dag ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0