Jag och fotografering


Jag har alltid älskat att fotografera, men ändå så har jag ingen systemkamera.. Jag vet inte riktigt varför, jag har aldrig riktigt känt att jag behöver en egen för dem flesta av mina kompisar har systemkameror. Men jag tror att mitt intresse för att fota har vuxit otroligt den sista tiden och därför funderar jag nu på att spara eller önska mig en. Frågan är bara vilken man ska välja? Det finns ju Canon, Nixon, Sony, Lumix och massor, fast jag tycker nog Canon låter mest suktande eftersom att många har sådana och tycker dem är riktigt bra, även jag tycker det. Fotografering för evigt ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du läser ju Andreas blogg och jag undrar när och hur du hittade till hennes blogg och varför du har fastnar för den ?



Hihi lite random fråga men jag läser också den och är nog lika fast som du :)

Svar: Jag läser Andreas blogg mest av alla bloggar jag läser! Förra sommaren så testade jag att kommentera på massor av bloggar för att få fler läsare (som jag inte gör längre) och då hittade jag den, fast då bloggade hon på nittiofemman.blogg.se. Jag fastnade nog på den för att hon verkade så bra som person och inte bara som bloggerska, självklart så stannade jag ju också för att hon bloggar så otroligt bra och om massor av olika saker, t.ex. visar massor av fina bilder, outfits, vardagsinlägg. Det är en blandning som har suttit mig väldigt bra i smaken! Och jag tror det är obeskrivligt många som fastnar för hennes blogg också. Vi har chattat på facebook & så, och nu har jag insett att hon är min förebild för tillfället! Hon har så jäkla rätt med allting, speciellt med ordet YOLO. Hon har lärt mig att tro på mig själv, och att få självkänsla vilket är sjukt viktigt för att trivas med sig själv. Inte för att jag känner henne förutom som bloggläsare + att hon är fem år äldre än mig, men jag älskar henne! ♥
fiiliippass.blogg.se

2012-05-29 @ 09:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0