Halv skoldag och tandläkarbesök

Hej! Idag har jag varit i skolan ungefär halva dagen där vi hade matte & geografi för att sedan åka till tandläkaren. Som jag skrev igår så skulle jag få tandställning i de nedre tänderna, och så blev det! Jag visar en bild lite senare, om ni vill se förstås? Efter besöket som tog runt en timme åkte jag och pappa till en resturang, Ciao Ciao och tog en pizza som lunch. Så sjukt gott, bästa italienska resturangen på länge! Jag åkte inte till skolan sen, det var bara knappt en timme kvar på dagen.. Nu är jag hemma hos mamma och tittar på tv. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa!

2012-05-14 @ 14:59:14
Postat av: Anonym

Vad hände med The Challenge? Har ni bråkat eller??

2012-05-14 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0