GTV YE



Just nu är jag, som ni vet i Helsingborg och hejar på mina favorittjejer, och därför tänkte jag att det skulla passa perfekt med ett inlägg om gymnastik. Jag tänkte berätta för er att min grupp har en egen youtube-kanal där vi lägger upp massor av filmer. Vi filmar faktiskt varje träning och tävling såklart, och sen sätter våran tränare ihop det till en enda stor film kan man kalla det. Jag har ju brutit benet och inte varit med på två månader ungefär, men om ni kollar längre bak i video-arkivet kan ni nog hitta filmer där jag är med, annars är det ju kul att titta på mina andra kompisar i gruppen. Youtube.com/gtvye
Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte alls bra att du länkar våran sida. För då kan andra lag se vad vi tränar på o.s.v så snälla ta bort!!

2012-05-28 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0