Femtonde maj

Hej! Kom hem från skolan för typ en timme sen, och har precis ätit mellis som bestod utav yoghurt och crunchy. Jag hade en bra dag i skolan.. Hade en halv lektion innan jag och några andra i klassen hade ett samtal om en sak som hänt under en tid, och det samtalet höll på i cirka två timmar. På rasterna solade jag i rampen och låg och snackade kompisar, det är så man ska spendera en rast alltså! Lunchen blev lite annorlunda för mig, eftersom att jag inte kan äta någonting så hade jag med mig smoothie. Sen hade vi idrott, och när vi slutade gick jag hem på direkten.

Just nu pluggar jag svenska, jag ska skriva ett kapitel i min bok så vi får se hur långt det här tar. Egentligen har jag träning idag, men jag ska åka och klippa mig så det blir ingen träning för min del. Jag ska bara klippa de slitna topparna ifall någon undrar, det kommer bli så kort! Jaja, nu måste jag plugga vidare, bloggar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0