Det är den dagen vi älskar



Hej! Jag har inte haft tid att uppdatera tidigare idag, och det kommer inte bli så mycket mer ikväll tyvärr, men imorgon blir det massor av bloggning hoppas jag! Det är iallafall fredag, och jag är lika glad som jag alltid blir på fredagar eftersom att det betyder helg och allt. I skolan så hade vi typ eget arbete hela dagen, men även engelska teater visning och idrott. Efter skolan var jag med Tilde, eller vi var först med några killar från klassen och stod och pratade i typ två timmar innan vi gick hem till henne. Där bakade vi kladdkaka, fotade och skrattade. Vid halv sju kom jag hem, och nu har jag precis ätit middag med pappa.

Nu blir det myskväll här hemma, det ska bli hur skönt som helst plus att jag inte mår helt bra. Pappa vill se hockey, men jag är mer sugen på någon bra film och vi plockar väl fram gottigheterna snart, haha! Jag vet inte om jag gillar att äta chips eller godis mest på fredagar..? Nej, nu ska jag inte tråka ut er med mitt snack om allt gott i världen. Hoppas ni haft en bra fredag!
Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Jag vann en modelltävling! :) Man skulle typ skicka in en bild på sig själv eller någon kompis och då anmälde min kompis mig så då vann jag och ska få något pris för det? :)

Du borde verkligen testa macroner, sååååå gåått!

2012-05-04 @ 21:11:53
URL: http://ikf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0