Andra dagen i veckan



Hej!
Just nu sitter jag i min säng och lyssnar lite på musik, skönt att bara ta det lugnt! Skoldagen idag var helt okej, som jag sa igår rullar alla dagar på, men det hände en liten speciell sak, grattis A-B & J! :) Efter skolan bjöd jag Tilde på en magnum glass, och vi gick hem till henne. Där hann vi bara prata om en lite jobbig privat sak innan mamma kom och hämtade mig. Vi åkte vidare till sjukgymnasten som jag skulle till för första gången, och det visade sig att det var en vi kände, så det var ju trevligt! Jag fick testa lite övningar och hon kollade om jag kunde göra vissa saker, och fortsatte sedan med dem här hemma.. Jag hoppar träningen idag, huvudvärk och lite hängig helt enkelt, men snart blir det köttfärsås med spaghetti. Vi hörs!
Kommentarer
Postat av: lole

vad e det föt nått på huset till vänster ? och på höger biden på din tjöra <33

2012-05-08 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0