6 svar

SVAR: Frågor om mer videobloggar rullar in väldigt ofta. Jag kan absolut videoblogga mer, bara att det känns lite konstigt att typ prata med en dator, haha!

SVAR: Åhhh, jag blir så otroligt glad över kommentarer som denna! Ni gör mig så glada när ni skriver så gulliga ord om min blogg, önskade jag kunde tacka alla i verkligheten, men tack ♥

SVAR: Som jag skrev, tyvärr så ska dem det :'(

SVAR: Cirka 70 per dag, vill helst att det ska ligga runt 100 som det gjorde på min förra blogg, men jaja..

SVAR: Haha, tänk att jag alltid ska glömma av mina frågestunder och svara på dem så sent, men den ska komma upp innan veckan är slut. Juste, då får ni ju en videoblogg, eller vill ni hellre ha svaren skrifliga?

SVAR: Jag fixar det i en app på min iPhone, den heter PicFrame och funkar även för collage och lite bildredigering!
Kommentarer
Postat av: Älskar din blogg!

Hej! Vilken frame tar du i picframe för att det ska bli sådär spegelvänt?! :):):):):)

2012-05-02 @ 17:24:17
Postat av: S O F I A

Ta frågestunden i en videoblogg. :D

Puss.

2012-05-02 @ 18:19:10
Postat av: Anonym

Svara på frågorna i en videoblogg<3

2012-05-02 @ 19:15:43
Postat av: Anonym

Jag skulle gärna vilja ha frågestunden skriftligt! <3

2012-05-02 @ 20:21:33
Postat av: Tilda

Svara på frågorna i en videoblogg <3

2012-05-03 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0