19/5, Kristihimmelfärd

Lördagen 19/5 hade jag verkligen en otroligt härlig dag! Jag och Tilde började dagen med en frukost ute på terassen bredvid deras pool och blev så sugna på att bada i den, men den var inte öppen. Någon timme senare när vi var ombytta och klara kom Moa och vi började direkt med att fixa ihop picknick. Det vi hade med oss var en sjukt god sallad, två ballerinakakor-paket och en stor juice. Sen cyklade vi ner mot stranden och där var det jättemysigt. Vi åt, pratade, skrattade, badade första doppet för i år, solade och fotade ute på bryggan. Efter tre timmar där gick vi hem och sen bröt tyvärr Moa sitt lillfinger när hon gick in i en trappa, stackarn! Resten av dagen och kvällen hoppade jag och Tilde studsmatta, åt god mat och massor av ostbollar, kollade på Eva & Adam med Tildes lillasyster och sånt där mysigt innan vi somnade på golvet. Underbara vänner jag har alltså ♥ Tänkte visa lite bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0