Fem saker



Jag raderade mitt första inlägg där jag skrev fem saker ni inte visste om mig, men jag känner för att skriva det igen, fast jag ska försöka att komma med lite andra punkter!

♥ Jag är mer lik min mamma i utseendet och mer lik min pappa i sättet att vara. Förstår ni hur jag menar?
♥ Förut så hittade jag på saker vad jag gjorde för att det skulle låta bättre i bloggen, men nu gör jag aldrig det längre.
♥ Jag umgås ibland med kompisar som är äldre än mig, och jag gillar när dem visar att dem inte tycker det är pinsamt att vara med en yngre tjej. Jag har träffat några som jag ser på att dem tycker det är pinsamt och försöker "gömma" mig.
♥ Jag har en väldigt ärlig relation med mina föräldrar, och kan nästan berätta allt för dem. Såklart är det lättare att prata med en kompis om vissa saker!
♥ I fredags var det första gången någon sa något taskigt till mig om min tandställning. Jag har alltid fått fina komentarer när det gäller min tanställning, men i fredags sa en kille i min klass en sak.
Kommentarer
Postat av: Julia

Filippa, du är jättejättesöt och supersnygg i din tandställning, lyssna inte på folk som säger något annat! Jag hoppas verkligen att du vet hur fantastisk du är, if people are trying to bring you down it only means that you are above them, puss på dig <3

2012-03-10 @ 14:23:09
URL: http://shuli.blogg.se/
Postat av: Celine Lindkvist

Du är ursöt i din tandställning! :D Vill också ha <3

2012-03-10 @ 18:45:52
URL: http://celinel.blogg.se/
Postat av: A S T R I D < 3

Lyssna inte på vad han säger, du passar så himla bra i tandställning.<3

2012-03-11 @ 21:43:17
Postat av: Linn

Vilka är dom äldre du hänger med?

Asså vad heter dom!?:)

Och hur mycke äldre är dom?

Svara gärna i ett inlägg!

Kram

2012-03-11 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0