Första skoldagen efter lovet



Hej! Jag är ledsen för så dålig uppdatering, men igår hann jag inte blogga. Vi åkte skidor till klockan tre, sen satte vi oss i solen och delade på en pizza innan vi satte oss på tåget hem till Stockholm.

Men idag när jag vaknade fixade jag frukost på sängen till min pappa tillsammans med min brorsa för att min pappa fyller år. Grattis älskade pappa! ♥ Sen gick jag till skolan med lite ångest, men det gick bra och vi fick pannkakor till lunch då jag åt tio stycken, haha.. Efter skolan hade jag tennis som vanligt, och på bussen dit pratade jag med Lova om allt som hänt och så.

Jag är nu hemma igen och ska ta det lite lugnt. Vi kanske ska gå på resturang ikväll, men i vilket fall som helst skippar jag fotbollen. Ska försöka att blogga något litet, men det viktigaste är att göra pappas födelsedag guld, hoppas ni förstår!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0