Sista mars



Hej! Nu är jag tillbaka lite smått igen här på bloggen, och med det menar jag att uppdateringen kommer börja rulla igen. Det känns mycket bättre med mitt brutna ben och jag har fått nytt gips som är skönare för mig, och försöker vara så glad som det går ändå. Dagarna jag inte har bloggat kommer jag skriva mer om i ett annat inlägg, eller iallafall visa lite bilder.

Idag är det lördag och jag har redan hunnit äta frukost, se på tv, duschat och klätt på mig. Jag ska träffa Lova och Tilde om drygt en timme. Det ska bli skönt att få träffa två av sina favoriter och bara få prata, skratta och mysa. Sen ikväll ska jag packa, äta god middag och sen tillbringa hela kvällen med pappa och Dogge. Och juste, det snöar, skojar vädret med mig? Jaja. Ha en bra lördag, så hörs vi under dagen! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0