USA 2008

Jag satt och kollade på lite bilder från när vi var i USA i tre veckor hösten 2008. Det är sjukt hur mycket jag längtar tillbaka dit! Vi var och hälsade på några kompisar som bodde där, men vi var även runt i USA och bodde på alla lyxiga hotell. Vi badade, solade, besökte olika platser, shoppade, var på tivoli och vattentivoli, umgicks med våra kompisar, var med på amerikansk halloween, skrattade, sprutade chokladsås från en högstol över hela mig, solade i solstolar som fanns i poolen och livet bara lekte. Det var typ den bästa resan jag varit med om och jag tror aldrig att man kan tröttna på USA. Jag tänkte bjuda på lite bilder som tagits under resan. Titta och njut!

Kommentarer
Postat av: Alva

Åh kommer du ihåg när vi var på Rhodos? :) <3

2012-03-24 @ 16:55:20
URL: http://alvabagedals.blogg.se/
Postat av: Tilda

Tjejen som du är med på två av bildrena jag tror att jag känner henne honheter väll Tyra? Hon går i min klass och har bott i USA

2012-03-24 @ 19:20:03
Postat av: Anonym

Vad härmade jag med? okej det gör inget har gjort en jag är super nöjd med nu!

2012-03-25 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0