Söndag



Hej!
Igårkväll kom som sagt våra familjevänner hit för att umgås på kvällen och dem sov även över här. De hade med sig sina kaniner och dem känns seriöst som hårbollar, vilket var hur gosigt som helst. Vi spelade även spel, pratade, åt våfflor och Stella testade min bikini över sina kläder, ni skulle sett hur det såg ut, haha!

Imorse vaknade jag av att den minsta killen kom in i mitt rum och gav mig en kram, vi gick upp och åt frukost men jag mådde mycket sämre än igår. Nu har dem åkt hem och jag ligger i min säng och degar med datorn. Jag skulle egentligen vara med Anna idag, men det går ju förstås inte. Ha en fin söndag!
Kommentarer
Postat av: mattis

Hej filippa känner du mig?

2012-03-18 @ 11:41:08
URL: http://jagmattis.blogg.se/
Postat av: Bilkist

Sån otrolig bra blogg du har! Läser många bloggar i samma ålder som dig. Du har faktiskt den bästa bloggen någonsin. Du bloggar så himla bra. Och alla dina inlägg är så bra! Det ska du vara stolt över söta du! :)

2012-03-18 @ 20:55:39
URL: http://mylifemyplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0