12 mars



Hej!
Min måndag har varit en utav de bättre måndagarna. Imorse ringde klockan någon halvtimme tidigare än vanligt för att jag skulle mixa en smoothie & slå in en present till mamma som fyller år idag. Jag gick sen till skolan som vanligt och var där hela dagen med helt okej lektioner, köttbullar till lunch. Efter skolan tog jag bussen till tennisen.

Jag har haft fullt upp hela eftermiddagen och första delen av kvällen. Men jag har precis ätit en lite mer lyxigare middag eftersom att mamma fyller år och vi gjorde egen sushi, så gott! Snart ska vi äta efterrätt och sen blir vi troligtvis placerade framför tvn. Och juste, grattis älskade mami ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0