Två veckor tills jag fyller år


Jag fyller år om bara två veckor och jag längtar som bara den! Jag fyller 12 år den tredje April och jag har lite saker på min önskelista. Det brukar alltid vara sånt tjat om mina önskelistor, men ni har ju inte vetat att jag fyller år snart och därför undrar jag nu om ni vill se min önskelista? Jag önskar mig direkt inte någon stor sak eller vad man säger, så det är kanske något som är roligt att se. Jag älskar verkligen att fylla år, det kan jag säga redan nu ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör de!

2012-03-20 @ 12:42:26
Postat av: Tilda

Visa din önskelista!

2012-03-20 @ 15:00:02
Postat av: emmie

Haha, jag vet - förlååååt <3 Ska verkligen bli bättre - men har inga bilder. Har verkligen bildbrist! Men fyy vad tråkigt kom jag på nu, nu ska jag ut och fota ;) <3

2012-03-20 @ 16:07:48
URL: http://emmiewald.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visa!

2012-03-20 @ 18:10:55
Postat av: Astrid

Det vore jättekul ifall du visade din säkert jättebra önskelista. Grattis i förskott💗

2012-03-20 @ 18:49:48
Postat av: Lovisa

Jag fyller år en dag efter dig, alltså den 4:e! Kan du inte lägga upp din önskelista?? Skulle vara jättekul att se vad du önskade dig! Världens bästa blogg! Oh, kan inte du ha en fågestund snart? Det skulle vara jättekul! Förresten så kanske du kommer ihåg mig, vi gick på samma tennis i typ 1 år eller något sånt... Jag bara tänkte på det...

2012-03-21 @ 01:32:09
URL: http://doskusiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0