Q/A

SVAR: Kul att du är intresserad av gymnastik, för det är jag också! Jag kan absolut berätta mer om mina träningar, men på den här träningen som vi hade i tisdags gjorde vi inte något som var så jätteroligt!

SVAR: Hej Ebba! Just det collaget slängde jag ihop på mobilen lite snabbt, genom appen PicFrame. Annars gör jag mina collage på lite olika ställen, powerpoint & scrapblog är några exempel som man kan göra collage på som gratis på internet.

SVAR: Dem var från GinaTricot, snygga va?

SVAR: Yes, det har vi!

SVAR: Ja, det ska vi. Vi kommer bo i stugor nära campingen tror jag.. Så kul, var bor du då?

SVAR: Tack så jättemycket! Lovas kamera heter Canon EOS 350D och är en enkel kamera att förstå men hur bra som helst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0