Onsdag



Startar morgonen med en bild på Lova, hon klädde på sig allt möjligt av mina kläder ovanpå sin OnePiece och då passade jag på att ta ett kort. Hur söt är hon inte? Iallafall, idag ska jag dra till skolan och nu känns det som att jag är tillbaka till riktiga skollivet efter en vecka som sjuk. Fast det enda jag ser fram emot är att träffa alla kompisar, och att få träna imorgon. Men att sitta i skolbänken, det skulle jag helst skippa, men så är det.. Efter skolan ska jag vara med en kompis, vi kanske bakar eller hoppar trampolin. Jag tänkte kanske ta cykeln till skolan idag, det är ju underbart väder! Ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Astrid

Hon är Ju hur söt som helst

2012-03-21 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0