Mina intressen

Listan fortsätter och det är Mina intressen som står på tur. Mina intressen är typ det jag lever för. Ett av mina största intressen är att träna, vilket jag gör cirka tolv timmar i veckan uppdelat i tre sporter. Gymnastik, fotboll och tennis. Jag är mest besatt i gymnastiken och tränar fyra gånger i veckan bara där, jag gör det för att jag tycker att det är bland det roligaste som finns och jag älskar att volta! Jag förstår självklart att jag inte kommer kunna gå på tre sporter när jag blir äldre eftersom att man får mer plugg genom åren och då kommer jag absolut satsa på gymnastiken.

Jag umgås även väldigt mycket med mina kompisar vilket jag älskar att göra! Jag hoppas att man kan kalla det ett intresse eftersom att det är det för mig. Jag skrev ju om mina vänner tidigare i listan, så ni vet ju lite. Men jag älskar att ha en riktig sleepover med vänner och bara skratta hur mycket som helst! Det här är nog mina två allra största intressen ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea / Foton & vardag

SVAR: I femman hade jag bara lite mascara, det var typ i sexan jag började "ordentligt" :)

2012-03-17 @ 17:22:02
URL: http://dreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0