Min skola

Listan rullar på och Min skola ska jag skriva om nu. Den här punkten var lite svår, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Först och främst vill jag inte ge ut namn på min skola pågrund utav olika anledningar. Iallafall, min skola är verkligen hur bra som helst och jag som gått där i ungefär sex år känner verkligen allt och alla. Jag går just nu i femman och det är mitt sista år vilket känns sorgligt, men samtidigt ser jag verkligen fram emot att byta skola och få något nytt. Jag började på min skola i sex års och har aldrig fått tanken att byta, jag har alltid trivits där och jag har behandlas på ett bra sätt av både "barn" och vuxna. Alla dessa år, alla minnen och alla kompisar, jag kommer sakna min skola när jag byter. ♥ Ja, det är väl vad jag kommer på som jag kan skriva om min skola..?

Den här bilden är tagen på en gammal skolavslutning, jag är tjejen i vit kjol, en blus och en blå kofta, ser ni mig?
Kommentarer
Postat av: Alva

Saknar det här så mycket!

2012-03-23 @ 22:29:14
URL: http://alvabagedals.blogg.se/
Postat av: A S T R I D

Så söt du är Filippa<3

2012-03-24 @ 09:22:37
URL: http://astii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0