Svar på frågestunden från i höstas

Jag har helt glömt bort frågestunden som jag startade i höstas, så jag tänkte faktiskt svara på den nu.

Brukar du sminka dig?
Ibland sminkar jag mig, men inte dagligen.

Har du varit ihop med mer än fyra personer?
Nej, det har jag inte.

Favoritgodis?
Jag älskar alla sura godisar.

Vilken sport gillar du mest efter gymnastiken & tennisen?
Jag spelar fotboll också, så det får väl bli fotboll.

Favoritprogram/film?
Gossip Girl, om det räknas..?

Snyggaste killen?
Lätt den här killen som är på bilden, jag dör så snygg.



Favorit rätt?
Sushi & tacos.

Favorit läsk?
Alla Fanta + Sprite.

Hur många gånger i veckan tränar du gymnastik?
Fyra gånger i veckan.

Vilken grupp tränar du i?
YE, Yngre Elit.

Spelar du något instrument, eller har du spelat?
Nej, jag spelar inte och har aldrig spelat.

Vilken är din favorit i sushilådan?
Laxbitarna.

Svåraste saken du kan på gymnastik?
Svårt att säga, jag har kört dubbelsträckt halv på trampolin, rondat flickis dubbelsalto på tumbling & dubbelskruv på trampett.

Favoritblogg?
Jag har ingen speciell, dem jag har tipsat om är mina favoriter + några andra.

Gillar du någon?
Nej, det gör jag inte.

Närmaste vänner?
Jag har många nära vänner.

Tror du att du kommer upp till ET i sommar?
Absolut inte.

Vad gillar du bäst på din kropp?
Mina ögon tror jag.

Vad gillar du minst på din kropp?
Mina fräknar.

Favoritkläder?
Jag tror den här blusen från Urban Outfitters.


Hur är en bra vän för dig?
En bra kompis för mig ska vara en äkta person, ingen falsk människa som ljuger och spelar med vänskapen. En vän ska såklart vara snäll, skön, omtänksam och underbar. Det viktigaste är nog att kompisen ska tillåta mig vara den jag vill vara. Den här frågan ställde Lova, och hon är precis allt det här jag skrivit.

Vill du ha ett husdjur? Vilket isåfall?
Jag vill ha en hund mer än något annat djur, kanske en lurvig och ganska liten vovvsing. En bulldog.



Din favorit volt på gymnastiken?
Jag älskar att köra dubbelvolter både framåt och bakåt, men även tzuka och skruvar på tumbling och trampett.

Vad gillar du att göra på helgen?
Jag är helst med kompisar och har sleepovers en kväll av fredag och lördag, jag tycker faktiskt det kan vara mysigt att vara med familjen också! Sen tränar jag även.

Surt eller sött godis?
Helt klart sura godisar, så obeskrivligt gott!

Tacos eller pizza?
Tacos, fast räkpizzan på en resturang i Åre är lika gott som tacos.

Snyggaste killen i klassen?
Jag kan inte säga någon, ingen är speciellt snygg direkt.. Haha!

Favoritklädaffär?
Jag tycker att JC, H&M och GinaTricot har snygga kläder.

Sourcream eller potatischips?
Sourcream, favoriten bland chips.

Bästa årstid?
Utan tvekan, sommar.

Kommer du börja i Källängen?
Nej, det kommer jag inte.

Top tre bästa vänner?
Lova, Anna och Ella.



Har du varit i London eller New York?
Nej, det har jag inte. Jag har varit i USA, men inte just i NY.

Vill du festa och så när du blir äldre eller vill du hellre vara hemma typ en fredagskväll och mysa med familjen och kolla på Idol eller Lets dance eller vad det nu kan vara?

Jag vill inte vara hemma varje fredagskväll, men någon fredag kan det ju faktiskt vara mysigt att umgås med familjen. Jag vill absolut träffa kompisar och gå på fest någon gång sådär.

Har du varit tillsammans med någon?
Ja, det har jag.

Isåfall, vilka/vem?
Privat.

Vem är den snyggaste killen i din ålder?
Svårt att säga, finns som sagt inte så många som är snygga.

Kan du länka min blogg i något inlägg?
Jag länkar inte personers bloggar bara när dem vill, tyvärr..

Hur många unika läsare har du per dag?
80 i genomsnitt.

Hur många sidvisningar har du per dag?

Sidvisningar har jag runt 200-250 i genomsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0