Kanske sista dagen som sjukling


Hej! När jag vaknade idag var min feber nästan borta, och likaså med mitt dunkade huvud och illamåendet. Jag är bara lite snorig och hostig och min hals svider, men jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon. Jag har varit sjuk i en vecka om man räknar med idag och jag måste verkligen bli frisk. Mamma kommer iallafall och plockar upp mig lite senare, hon är ändå hemma så då kan jag vara lite med henne + att hon skulle hyra en film åt mig. Och jag ska verkligen ta det så lugnt som jag kan för att bli frisk. Jaja, tråkigt för er att läsa om mina sjukproblem, fler och roligare inägg kommer under dagen. Ha en bra tisdag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0