Jag vill inte vara sjuk längre


Min söndag har rent ut sagt varit hur tråkig som helst eftersom att jag fortfarande är sjuk. Det enda jag gör är att ligga i sängen och kolla på tv halvsovande med en alvedon i munnen liksom. Okej, där överdrev jag kanske lite.. Iallafall, ungefär vid sex tiden plockade pappa upp mig för att nu är det pappa-vecka som gäller. Jag har bara tagit det lugnt, dock så åt jag två rostbiffsmackor på ungefär en och en halvtimme, haha. Nu ska jag sätta mig framför tvn, är hemma imorgon från skolan. Hörs mer då! Godnatt ♥
Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; fattar inte riktigt.. Menar du hur jag fick reda på namnet? <3 va inne på we heart it och då hade nån taggar kortet med hans namn :))

2012-03-18 @ 22:00:31
URL: http://essworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0