Ingen vidare bra måndag

image description
Hej! Jag har verkligen inte haft någon vidare bra måndag idag. Dagen började med att jag vaknade för sent och fick stressa till skolan. Själva skoldagen var helt okej med tacobuffé som lunch och rätt sköna lektioner. Efter skolan tog jag bussen som vanligt till tennisen, men efter en timme väntande där visade det sig att det inte var någon tennnis och jag fick vända hem. När jag äntligen kom hem pluggade jag lite framför tvn och bara tog det lugnt. Har precis ätit middag och är redan ombytt och redo inför fotbollen. Jag tror tyvärr att det inte blir någon mer bloggnng idag, vårat internet krånglar men mamma skulle försöka fixa det lite senare. Hoppas att ni haft en bra måndag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0