Fyra frågor, fyra svar

SVAR: Jag vill inte skriva ut namn på de personer som behandlar mig så, men dem är ett till två år äldre än mig.. Det inlägget där jag skrev det här om att äldre behandlar mig konstigt fick inte låta som om att jag är ledsen eller något, för det är jag verkligen inte. Jag har även underbara vänner som är äldre än mig, och som tar mig som att jag skulle vara lika gammal :)

SVAR: Hej Astrid! Jag hade ingen frågestund i det där inlägget egentligen, jag svarade på frågor som kommit när jag haft frågestund. Men jag kan svara här på direkten på dina frågor: 1) Jag har inget speciellt turnummer, men ett som jag ofta väljer när man spelar typ på Gröna Lund är 10 eller 3. 2) Det kan du kolla när jag svarade på den "riktiga" frågestunden, det är en blus iallafall. 3) Om du menar i skolan är det absolut hemkunskap. Vill ni att jag startar en frågestund snart igen?

SVAR: Jag måste bara lägga upp den här kommentaren, även fast jag redan besvarat den personligt till Julia. Jag fick en sån kick med att ha tandställning när jag såg den här kommentaren, det första jag tänkte var: "Det är kanske värt att ha tandställning ändå!". Tack finaste Julia ♥

SVAR: Tack så mycket! Jag redigerar i Picnik, det är faktiskt bättre än vad man tror. Hur jag liksom redigerar är lite svårt att förklara såhär direkt i ett inlägg, jag kanske kan visa er någon gång :)
Kommentarer
Postat av: Astrid

Det vore jättekul med frågestund! Jag älskar när bloggar har det för då får man lära känna personen bättre❤

2012-03-24 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0