Fredagskväll



Jag har haft en bra fredagskväll trots att jag fortfarande är sjuk. Jag och mamma har haft en myskväll utan min brorsa, skönt ibland att få egen tid med mamma! Vi dukade iallafall upp på vårat soffbord och åt en jättegod middag vilket var natchos med tillbehör och efterrätten blev jordgubbar med vit choklad. Jag vill inte lägga mig för sent ikväll eftersom att jag måste bli helt frisk innan jag får träna, träffa kompisar och så. Får se om jag bloggar mer idag, annars hörs vi såklart imorgon. Hoppas att ni haft en bra fredag!
Kommentarer
Postat av: polkagrisen

Her du sminkat dig? Sminkar du dig i skolan?

2012-03-17 @ 09:36:23
URL: http://jagmattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0