Fredag



Hej! Min skoldag var rent ut sagt hemsk, allt hände på en gång och jag & Tilde grät. Efter skolan gick jag hem på direkten, och efter någon timme kom Lova till mig. Efter jag fått en stor kram av henne blev jag glad igen! Iallafall, när hon kom till mig så tog vi hennes kamera med oss ombytta i vita jenas och ett volanglinne för att fota ute i skogen. Det blev jättebra bilder, men sen ville inte kameran och datorn sammarbeta så dem får ni se någon annan gång.

Just nu sitter vi med varsin mini-glass och försöker komma på tidinställda inlägg till er som ni ska få läsa under helgen så att våra bloggar inte ligger helt döda. Snart kanske vi flyttar ner till tvn från mitt rum och häller upp en skål med chips. En sak är iallfall säker, vi måste lägga oss rätt tidigt ikväll och jag måste packa klart.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför grät du??!! Kram!!

2012-03-09 @ 20:31:51
Postat av: Clara

Vad har hänt nu?

2012-03-09 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0