Före & efter

Fotograf: Filippa, Canon EOS 350D + EF 50mm f./18 ll Redigering: Filippa Modell: Lova

Här får ni se en bild som kommer direkt ur kameran och en bild fast av samma som är redigerad av mig. Jag gillar bäst den andra bilden, alltså den redigerade! Den är så ljus och fin och blir därför mycket underbarare att kolla på. Det jag har redigerat är ljuset, färgerna och kurvorna, absolut ingenting på Lova. Det känns som en helt ny bild och jag tänker fortsätta med att redigera mina bilder. Jag har som sagt aldrig hållt på med redigering av bilder, så jag tycker att det är jätteroligt att se bilderna bli dubbelt så vackra. Vad tycker ni?
Kommentarer
Postat av: S O F I A

Helt ärligt Filippa, tyckte jag att den första var snyggast.

Puss.

2012-03-21 @ 07:20:15
Postat av: Anonym

Du redigerar super bra! Men hur och vilket pogram? Glad för svar! :)

2012-03-21 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0