15 plusgrader



Hej! Dagen började med ett besök hos tandläkaren där jag fick bestämma en sak om min tandställning (om jag ville ha där nere för att tänderna skulle bli perfekta) och såklart svarade jag ja. Påvägen hem körde vi nercabbat, alltså utan tak på bilden och det var hur härligt som helst. Skoldagen var bra, vi hade en vikarie och då blir det lite flammsigt osv i klassrummet, haha.. Direkt när jag kom hem gjorde jag lite läxor i solen innan jag bestämde mig för att dra på mig shorts och gå ut och sola magen och benen. Jag ska nog fortsätta med det en stund till, jag har träning klockan fem, är så taggad inför träning! 15+ är det ute just nu, så det är ju underbart!
Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Nej det har hon tyvärr inte, hon tog bort sin! :(

2012-03-22 @ 16:25:44
URL: http://ikf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0