Yesterday and today



Hej! Igår efter skolan så gick följde jag med Tilde hem, och vi gjorde typ ingenting fram till klockan fyra då hon hade löpträning, men jag stannade hemma hos Tilde istället för att vara där och kolla. När hon kom hem igen åt vi tacos tillsammans med Olivia innan vi fixade oss och tog bussen till några kompisar. Dem som vi träffade var Wille, Liza, Hugo och Bella och vi såg typ på film i deras hemmabio, så mysigt. Åkte hem vid halv nio ungefär, och då fortsatte kvällen med att träffa Jonte, Oskar och Lukas. Vi drog hem till Lukas och tittade på film med massor av godis samtidigt som vi gjorde catwalk inför varandra. Herregud, vad vi skrattade när killarna gjorde ;) Kvällen slutade för oss ungefär vid tolv.

Imorse åt vi en god frukost och sen lånade jag mjukiskläder och vi tog bussen hem till Bella. Vi tittade på film, bakade kladdkaksmuffins och pratade. Vi åkte även till hemmakväll och köpte godis, och jag åkte på Bellas rullskridskor, det var så sjukt roligt även fast jag var så oproffsig och såg så klantig ut som jag vet inte vad.. En pingvin kanske, haha! När vi kom hem vilket var runt fem åt vi lunch, och nu är jag hemma. Just nu sitter jag i OnePiece och är redo inför en äkta myskväll med pappsen. Det är liksom så det ska vara. Jag ska iallafall försöka blogga lite mer ikväll. Hoppas det är bra med er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0