Trampolinen räddar min saknad till gymnastiken

Just nu ligger jag i soffan och har precis tittat klart på finalen av Mästarnas mästare. Innan det så var jag ju på träning i tre timmar, och det var så sjukt roligt! Jag kunde köra volter på trampolinen; dubbelskruv, helskruv bakåt, en och en halvskruv som var volten jag bröt benet på och lite annat för första gången på tio veckor. När min tränare sa att jag skulle köra dubbelvolt, men jag behövde därför ta i mer och kände redan i studsen att det skulle göra för ont i mitt ben, så det blev inget med den volten. På vägen hem svängde pappa in på presto grillen och jag fick en fransk hotdog, så gott verkligen! Jag ska iallafall börja göra mig iordning snart för att sova, och imorgon är det måndag. Skola, sjukgymnast och sen grillfest, blir nog en bra måndag! Hörs imorgon, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

bilden är helt underbar! jag tycker att ni lyckades jättebra :D Vart redigerade ni bilden?

Svar: Vi gjorde den på både Gimp & Photoshop :D
fiiliippass.blogg.se

2012-07-11 @ 11:40:29
URL: http://www.tiilddaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0