Spruta och sköna lektioner

Hej! Ledsen över att jag inte bloggat på två dagar, men har inte haft tid helt enkelt. Jag vet inte riktigt vad som händer just nu, det känns inte lika roligt med bloggen.. Jaja. Det som varit av den här torsdagen har faktiskt varit rätt bra. Imorse tog jag första sprutan mot livmoderhalscancer medan dem andra tog den andra och sen fortsatte det med bara sköna lektioner, det blir ju så nu i slutet av terminen. Jag kom hem runt halv tre, tog en glass och chillade lite, men nu behöver jag plugga som tusan inför historia provet imorgon. Om en timme ska jag på träning, men ska inte träna, tror typ jag brutit lilltån. Men så är det nog inte, haha! Skolsyster sa iallafall att jag skulle ta det lugnt och inte hoppa trampolin ikväll. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Alva

haha oj, hur är det med tån? ;)

Svar: Haha, den gör inte ont längre, men den är fortfarande lika tjock som en korv. ;)
fiiliippass.blogg.se

2012-06-07 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0