S O M M A R



Jag har inte berättat om mina sommarplaner än, så här kommer dem! Bara så ni vet så är det ungefär såhär mitt sommarlov kommer se ut.

♥ Redan imorgon så åker jag till Viken tillsammans med Lova & Vera i en hel vecka
♥ Midsommar och en vecka hos mormor och morfar i Bohuslän
♥ Göteborg
♥ Mallorca
♥ Ute med båten och hemma lite
♥ Torekov
♥ Falkenberg
♥ Bohuslän igen med hela släkten
♥ Ängelholm
♥ Falkenberg igen
♥ Gymnastikläger i Höganäs
♥ Förhoppningsvis fotbollsläger

Det känns verkligen som att det här kan bli den bästa sommaren i hela mitt liv ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i Bohuslän ska du? Bor där :)

Svar: Jag är i Grebbestad, exakt var i Grebbestad vill jag inte skriva, eftersom att jag inte vet vem du är. Men visst är det helt underbart här? Bästa stället ♥♥♥
fiiliippass.blogg.se

2012-06-15 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0