Konstigt att en måndag kan bli så bra?

Hej! Vilken underbar måndag jag har haft! Jag slutade skolan redan klockan ett, och då gick jag och Elli till affären för att köpa glass. Sen skulle hon på sjukgymnast, så jag följde med dit och efter det så fikade vi lite. Kom hem igen, sprang en runda (herregud, vilken dålig kondition jag har fått efter jag bröt benet) och klämde in lite övningar och styrka och badade i hennes pool, fick massage med krämer och olja, och klockan sju ungefär åt vi sushi tillsammans med hennes mamma. Nu är jag hemma och sitter och tittar på fotboll med pappa och Douglas. Vårat internet här hemma krånglar så sjukt mycket, så det får bli mobilblogg några dagar framöver, men ska ändå försöka blogga en hel del eftersom att jag inte har några läxor längre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0