Jag lever

HEJ ALLIHOPA! Jag är så ledsen över att jag inte har bloggat på rätt länge, men jag har inte haft tillgång till dator och blogg.se-appen funkar inte för mig. Blir så himla irriterad på att den inte fungerar, det är ju speciellt nu på sommaren som man behöver den, jaja, det är väl bara att hoppas på att dem löser problemet så snabbt som möjligt. Men om ni ändå vill hänga med mig i sommar så ska ni följa mig på instagram, om ni söker på filippasfilippas hittar ni mig, och jag kommer ladda upp bilder här på bloggen senare i sommar från min instagram. Hoppas ni förstår att jag inte vill tillbringa min sommar åt att blogga en massa, men självklart ska jag göra mitt bästa!
 
Just nu sitter jag iallafall på ett hotell i Göteborg och bloggar från en dator dem har i lobbyn. Imorgon åker jag vidare till Mallorca med pappa och Douglas, det ska bli så jäkla nice! Det har ju gått lite mer än två veckor på sommarlovet då jag varit i både Viken och Bohuslän hos min mormor och morfar, och min sommar kommer bli helt perfekt om den fortsätter såhär! :) Hoppas ni haft det toppen och att ni kommer ha det minst lika bra veckorna framöver! Puss & kram ♥
 
Bjuder på en bild från Viken när jag fotade med Vera & Lova, underbara dagar där alltså ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0