Jag har fått sommarlov

Gissa vem som har fått sommarlov idag? Det är helt sjukt hur underbart det är! Jag tänkte iallafall berätta lite om det som varit av denna dag. Själva avslutningen startade med att vi gick in till en glad sång och Tilde höll i flaggan. Sen sjöng dem yngre sånger innan det var dags för oss att dansa. Det var så otroligt kul, och jag tror att alla dansade med ett leende på läpparna genom hela låten! Pappa filmade, och det har varit tidigare frågor om jag kunde ladda upp den, men vi får se. Sista sången var Den blomstertid nu kommer och det var först då jag förstod att mina sex år i den här skolan var slut. Tårarna kom nästan. Sen pratade vi i klassrummet, innan det blev fika.

Efter allt så stannade jag, Ida och några killar kvar och hade vattenkrig met vattenballonger, det var så sjukt roligt, haha! Vidare till golfklubben där jag åt lunch tillsammans med pappa och Douglas + att jättemånga av mina kompisar var där. Det var så gott, det blev en pizza och sen glassbuffé. Nu är jag hemma, och ska börja packa lite smått till imorgon. Ikväll blir det grillning på stranden med Douglas klass. Jag bloggar mer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0