Friday

Idag är det fredag, och min har varit härlig som bara den. Jag började skoldagen med hemkunskap där vi gjorde muffins med hallon, blåbär och och choklad, och sen flöt lektionerna på. Efter skolan packade jag ihop mina badkläder och drog ner till stranden med Amanda. Efter någon timme frös vi och tog en fika hemma hos henne. Vi hoppade studsmatta, fotade och tittade på tv. Till middag blev det grillat med sallad och annat gott, glass till efterrätt. Amanda har även målat mina naglar, det blev faktiskt ganska coolt om jag får säga det själv, haha! Just nu ligger vi ute i lekstugan och här ska vi faktiskt sova, riktigt mysigt! Hörs mer imorgon med fler inlägg, eller jag ska försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0