Dagen som bara är mys


Jag vaknade runt halv tio imose, men låg kvar i sängen ganska länge.. Ungefär vid elva så skjutsade pappa mig till Lova för att vi skulle ha myssöndag tillsammans idag. En sådan dag för oss ska innehålla; oboy med vispgrädde, kakor, ryktet går, prat, filminspelning och bara göra sånt vi tycker om. Vi ska snart äta lite köttfärssås och spaghetti innan vi drar till träningen. Jag kan fortfarande inte träna fullt, men lite trampolin kan jag allt hoppa. Efter träningen blir det att ta det lugnt, och kanske blogga lite, men det får jag se om jag hinner med. Ha en fortsatt bra söndag!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är ryktet går?


Svar: Det är ett sällskapsspel, finns att köpa på leksaksaffärer för en 500 kronor typ! Ganska dyrt men helt klart värt :P
fiiliippass.blogg.se

2012-06-03 @ 22:11:00
Postat av: Vera

din blus är så fin, var kommer den ifrån? :)

Svar: Odd molly
fiiliippass.blogg.se

2012-06-05 @ 08:03:11
URL: http://vvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0