4 juni



Hej! Kom precis hem från skolan, och har fixat lite mellis som jag sitter och äter nu. Det fick bli yoghurt med choklad & nötter-müsli och ett glas juice, bästa melliset ju. Jag har iallafall haft en bra dag i skolan, och dagen gick för det mesta åt att vara med våra "fadderbarn" i två timmar när vi bara gjorde massa lekar och sånt. Hade även träslöjd och då gjorde jag klar min bil, för nästa lektion som är den sista blir det tävlings-race, och sen avslutade vi dagen med fotografering.

Klockan tre kommer min pappa och hämtar upp mig till sjukgymnasten, och sen vidare till skolan där vi ska börja grilla och fixa inför kvällen. Föräldrar & syskon får komma klockan fem, och sen vid sju går de hem och vi i femman har typ lite fest själva. Det blir som en avslutning på femman kan man säga ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0